Ονειρική προσοχή

Κάθε φορά που η ξένη ενέργεια εισέβαλε στα όνειρά μου, η ονειρική μου προσοχή έπρεπε να εργαστεί σκληρά για να την μετατρέψει σε κάποιο γνωστό αντικείμενο. Είχα μια ικανότητα στο να πετυχαίνω πάντα μια τέτοια μεταμόρφωση, και το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα μπασταρδεμένο υλικό-αντικείμενο, που μου ήταν σχεδόν άγνωστο. Και τότε, η ξένη ενέργεια διαλύοταν πολύ εύκολα, το μπασταρδεμένο αντικείμενο εξαφανίζοταν, αφού μετατρέποταν σε μια φωτεινή μάζα που την απορροφούσαν πολύ σύντομα άλλες λεπτομέρειες του ονείρου.

[...]

Σε ένα όνειρο που είδα παλιότερα, ξαφνιάστηκα μ'ενα ψάρι που ξαφνικά πήδηξε έξω απ'τη λιμνούλα που πλάι της περπατούσα. Το ψάρι σπαρτάρησε δίπλα στα πόδια μου και μετά πέταξε σαν πουλί και κάθισε σ'ένα κλαρί, όντας ακόμα ψάρι.
Η σκηνή ήταν τόσο εξωφρενική, που η ονειρική μου προσοχή ηλεκτρίστηκε. Κατάλαβα αμέσως ότι ήταν ανιχνευτής.


Απόσπασμα από το βιβλίο "Η τέχνη των ονείρων", του Κάρλος Καστανέντα